گل یخ

چندان هم مهم نیست اگر هیچ از دنیا نداشته باشم همین مرا بس که کوچه ای باشد و باران وخدایی که زلال تر از باران است

گل یخ

چندان هم مهم نیست اگر هیچ از دنیا نداشته باشم همین مرا بس که کوچه ای باشد و باران وخدایی که زلال تر از باران است

درباره بلاگ
گل یخ

وقتی سکوت خدا را در برابر عبادتت دیدی،

نگو خدا با من قهر است.

او به تمام کائنات فرمان سکوت داده،

تا حرف دل تو را بشنود

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
نویسندگان
۱۱ شهریور ۹۲ ، ۱۵:۰۹

مهمانی

مهمونی رفتن رو دوست دارم ......مخصوصا وقتی که همه باشن....دسته جمعی باشیم و بگیمو بخندیم....

یادمه وقتی بچه بودم می رفتم مهمونی و زمانی که موقع خدافظی می رسید غصم می گرفت که دوباره می رم خونه و تنها میشم......

بعد از مهمونی همش می گفتم کاشکی زمانی بود که تازه داشتیم می رفتیم .....

کاشکی اونموقع بود..تا یه مدت همینجوری بودم...ولی بعد دوباره به خودم دلگرمی میدادم که آره بابا بازم میریم.......مشکلی نیست که..

حالا هم تازه مهمونی تموم شده..یه مهمونی خیلی بزرگ که میزبانش مهربون ترین مهربون هاست.....میزبانی که یک ماه ما رو مهمونش کرد......چه لحظه های زیبایی رو به ما هدیه کرد....

دلم لک زده برا اون روزای خوب .......و چه سخته که بخواییم یک سال دیگه صبر کنیم تا برگرده....

نمیدونم چرا وقتی این مهمونی اغاز میشه یه سری ها نمیان .....نمیان که لذت ببرن از لحظه هاشون..اما اینو میدونم که همیشه تو مهمونی شرکت می کنم....

من عاشق مهمونی خدام.........

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۱
گل یخ

نظرات  (۲)

migam neveshte paien akseton kheily ghashang boda........ashena hastam........:))
پاسخ:
ممنون...خوش حال میشم بدونم کی؟؟:))
ایشالله همیشه شرکت کنین......
پاسخ:
ایشالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی